Pozdrowienia dla kierownika srebrnej OI hb z wlepą na tyle ( jakiś samolocik też tam był) i logiem na grillu, który parkował wczoraj na blacharskiej/modzelewskiego ok godz 21.
możliwe że są 4, ja widziałem te skrajne przy okazji jak naprawiałem oświetlenie tablicy rejestracyjnej, niedługo sam będę te listwę ściągał do lakierowania ponieważ pod listwą na jej skrajach w tym zagłębieniu klapa lubi rdzewieć.
musisz zdjąć osłonę wewnętrzną, która jest na zatrzaskach
Sorki za odgrzanie tematu, a jak tą osłonę/tapicerkę ściągnąć. Tak krok po kroku bo próbowałem na siłę ale nie dałem rady bo bałem się coś połamać, samochód mam od tygodnia W golfie były takie wkręty plastikowe i nie było problemu a tu jakieś zatrzaski. Czy trzeba jakoś wkrętakiem podważyć? Ale boję się o lakier.
gzyms, paluchy wsadź i mocno ciągnij. zacznij np. od dolnego rogu i jedź naokoło :szeroki_usmiech
Dzięki, spodziewałem się, że to na te zatrzaski cholerne, ale bałem się coś popsuć. Ciągnąłem od góry, od szyby, coś tam trzasnęło i tyle. Zatem od dołu, tylko jak tam te paluchy włożyć, przecież samochód jest dla europejczyków a i ja nie mam chińskich łapek
Zamieszczone przez Maicroft
A jak nie idzie to trzeba mocniej. U mnie w palcach nie wyszla. Spinki siedzialy tak mocno, az w koncu pekly
Dwa plaskie narzedzie, bo troche sie podwazylo, a potem trzeba bylo dzwiegnie zastosowac jak juz cos wlazilo w szczeline. Ale faktycznie ciezko to szlo
Metalowe, plastikowe, łyżka do butów, wkrętak? Jakieś zniszczenia lakieru? No to już chyba wiem wszystko. Dzięki
Zamieszczone przez Maicroft
Ale faktycznie ciezko to szlo
Qrde a w golfie było to zrobione bezproblemowo
Przy okazji spróbuję zamek ruszyć (bębenek) bo zamykać zamyka przez centralny ale kluczykiem nie ruszę.
Udało mi się ściągnąć ale tego kto to zaprojektował to powinno się wysłać na kilka lat ciężkich robót. Samemu jest to chyba niemożliwe.
Komentarz